مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 20:072022-06-25اجتماعي

خانه های مسافر استان فارس تا پایان تیر تعیین تکلیف شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه امروز در دومین شورای عالی گردشگری استان فارس با اشاره به آغاز فصل تابستان و افزایش سفرها به استان اظهار داشت: مراکز اقامتی و تفریحی استان فارس باید پیش از ورود گسترده مسافران ساماندهی شود که یکی از آنها خانه مسافر است.

وی با بیان اینکه عدم نظم و ساماندهی این مراکز اقامتی سبب بروز مشکلاتی در جامعه شده است، از دستگاه های متولی به ویژه نیروی انتظامی درخواست کرد در این زمینه بدون اغماض برخورد کند؛ چراکه گاهی این مراکز عاملی برای نشر رفتارهای خلاف اخلاق و شرع شده اند.

استاندار فارس با دستگاه های متولی نیز اتمام حجت کرد و گفت: باید تا پایان تیرماه تکلیف خانه های مسافر مشخص شده و از ابتدای مردادماه با خانه مسافران بدون مجوز برخورد شود چراکه بعضا تبدیل به مکانی برای هنجارشکنی شده و مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرده است.

ایمانیه با تاکید بر ساماندهی خانه های مسافر عنوان کرد: در این ساماندهی و نظم دادن نباید نان کسی بریده شود بنا نیست محل درآمد افراد قطع شود بلکه بنا بر ساماندهی آن است.

وی درباره گزارش ارائه شده پیرامون گردشگری سلامت نیز گفت: بنا بود که تا آخر خرداد تعداد بیماران پذیرش شده از همه استان ها بیشتر شود، که تاکنون تلاش خوب بوده و این روند باید ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های مسافر استان فارس تا پایان تیر تعیین تکلیف شوند

خانه های مسافر استان فارس تا پایان تیر تعیین تکلیف شوند