مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 19:472022-06-25سياسي

ایمنی و استحکام خانه های شهرکرد بررسی می شود


در طرح تایید منازل امن، بررسی عمومی همه منازل شهر در اولویت است و سپس منازل از نظر مقاومت در برابر آتش سوزی، زلزله و استحکام ساخت و سازها مورد بررسی قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد محمدرضا بیاتی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه برخی ها تعلل در انتخاب شهردار را متوجه رییس شورا می دانند، گفت: این نکته را باید اصلاح کنم شخص انتخاب شده با رای اعضای شورا به مرحله نهایی رسید و رای رییس شورا نیز همانند رای دیگر اعضا است و برتری نسبت به آن ها ندارد و اکنون شخص انتخاب شده توسط نائب رییس شورا به وزارت کشور معرفی شده و هنوز نتیجه ای از وزارتخانه به ما اعلام نشده است.

فعالیت نائب رییس تنها در غیاب رییس شورا مجاز است رییس شورای شهر شهرکرد افزود: در ماده 6 آیین نامه انتخاب شهردار 13 بند و 3 تبصره دارد که در بند 13 بیان شده، کلیه مکاتبات رسمی شورا باید با امضای رییس شورا باشد و نائب رییس تنها می تواند در غیاب رییس وظایف او را انجام دهد، همچنین در بند 9 رییس شورا را سخنگوی شورا معرفی کرده، مگر اینکه اعضا در جمع بندی شخص دیگر را به عنوان سخنگو اعلام کنند.

بیاتی ادادمه داد: رفتاری غیر از این تخلف محسوب می شود و اگر رییس شورا مطلبی را بیان کند در اصل جمع بندی نظرات شورا را گفته است و سلیقه شخصی در مطالب مطرح شده لحاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی و استحکام خانه های شهرکرد بررسی می شود

ایمنی و استحکام خانه های شهرکرد بررسی می شود