مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 19:122022-06-25سياسي

قاضی عسکر: عملیات عمرانی حرم حضرت عبدالعظیم با مشارکت بنیاد مسکن انجام می شود


تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: کارهای عمرانی زیادی در محدوده حرم مطهر، طی توافقات با بنیاد مسکن انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) عصر امروز در جمع اعضای کارگروه رسانه شورای اسلامی شهرستان ری با تاکید بر اجرای طرح جامع توسعه حرم، اظهار کرد: در محدوده حرم کارهای عمرانی زیادی باید انجام شود که برای این منظور طی جلسه با رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، توافق خوبی انجام شد.

وی گفت: گنبد آستان نیاز به تعمیر دارد، کارهای عمرانی نیمه تمام صحن ها باید تکمیل شود، ساخت شبستان هایی با سقف بلند و به سبک حرم حضرت معصومه(س) باید انجام شود، پارکینگ طبقاتی در اطراف حرم مورد نیاز است و سایر کارهای عمرانی که با مشارکت بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

  تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان اینکه از کارشناسان زبده برای طرح های عمرانی استفاده خواهیم کرد، افزود: برخی کارهای شهرستان مربوط به حوزه فرمانداری و شهرداری است که حرم نمی تواند انجام دهد اما می توانیم هماهنگی های لازم را برای اجرای سریعتر و بهتر امور انجام دهیم.

حجت الاسلام قاضی عسکر با اشاره به ظرفیت های مذهبی و تاریخی شهرری تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مهم شهرری زائرپذیر بودن است که علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی عسکر: عملیات عمرانی حرم حضرت عبدالعظیم با مشارکت بنیاد مسکن انجام می شود

قاضی عسکر: عملیات عمرانی حرم حضرت عبدالعظیم با مشارکت بنیاد مسکن انجام می شود