مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 18:472022-06-25ورزشي

فولاد هرمزگان قهرمان لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور شد


تیم فولاد هرمزگان دومین بازی فینال لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور را با پیروزی پشت سر گذاشت و قهرمان این پیکارها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم بسکتبال فولاد هرمزگان در دومین  بازی فینال لیگ دسته دوم موفق شد  تیم اورتا ساری را شکست دهد و عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور را کسب کند.

در این دیدار که در تالار آزادی تهران برگزار شد شاگردان ناصر عباس زاده موفق شدند با نتیجه 72 بر 57 به پیروزی دست یایند و جشن قهرمانی را در تالار آزادی تهران بر پا کند.

  تیم فولاد هرمزگان در بازی اول فینال هم 63 بر 59 مقابل  تیم اورتا ساری به برتری دست یافته بود .

تیم فولاد هرمزگان  با کسب یک  پیروزی و یک شکست در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته دوم  بسکتبال باشگاه های کشور علاوه بر این که به لیگ دسته اول کشور راه یافته بود  فینالیست لیگ دسته دوم  هم شده بود.

تیم فولاد هرمزگان به عنوان تیم اول گروه جنوب در مرحله یک چهارم نهایی به میزبانی اصفهان در بازی اول با تیم  پارسه گرمسار که عنوان چهارمی گروه شمال را کسب کرد 76 بر 74 به برتری دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در بازی برگشت فولاد هرمزگان و پارسه گرمسار 86 -  86 مساوی شدند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت تیم بسکتبال فولاد هرمزگان به مرحله نیمه نهایی صعود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد هرمزگان قهرمان لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور شد

فولاد هرمزگان قهرمان لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور شد