مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 16:122022-06-25اقتصادي

کمبود حامی مالی مهم ترین دغدغه ورزش بانوان در کشور


معاون وزیر ورزش و جوانان اشاره کمبود حمایت های مالی از ورزش بانوان در کشور گفت: ورزش بانوان دارای ظرفیت خوبی به لحاظ ورزش قهرمانی است ولی اغلب حامی های مالی میلی به سرمایه گذاری در حوزه ورزش بانوان ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مریم کاظمی عصر امروز در دیدار با استاندار گیلان در سالن اجتماعات شهید انصاری با بیان اینکه توسعه ورزش در کشور منجر به افزایش انگیزه در جامعه می شود، اظهار کرد: توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی باعث افزایش سلامت جسمی و روانی مردم می شود.

  وی اولویت برنامه ورزش زنان را فرهنگی دانست و افزود: به دنبال ارتقاء فرهنگ ورزش و ایجاد جریان های فرهنگی در قالب رویدادهای ورزشی هستیم.

  معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره کمبود حمایت های مالی از ورزش بانوان در کشور بیان کرد: ورزش بانوان دارای ظرفیت خوبی به لحاظ ورزش قهرمانی است ولی اغلب حامی های مالی میلی به سرمایه گذاری در حوزه ورزش بانوان ندارند.

  کاظمی پور، جامعه مخاطب ورزش را همه لایه های اجتماعی است ولی علیرغم محدودیت های موجود در مسیر ورزش بانوان، توسعه زیرساخت های ورزشی بانوان همسو با هنجارها و نیازمندی ها امری بسیار مهم است که باید به آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود حامی مالی مهم ترین دغدغه ورزش بانوان در کشور

کمبود حامی مالی مهم ترین دغدغه ورزش بانوان در کشور