مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 16:122022-06-25دانش

اعلام 21 کد رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری


رییس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری گفت: 11 کد رشته مقطع کارشناسی و 10 کد رشته مقطع کاردانی در رشته های ورزشی، نساجی، نظام مهندسی و تجارت الکترونیک برای اولین بار در استان معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد بهروز مشتاق ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی با 8 مرکز فعال در استان فعالیت می کند، گفت: 8 مرکز خصوصی، غیرخصوصی و یک مرکز وابسته به دانشگاه علمی کاربردی در استان در 63 کد رشته محل و 146 کد رشته دانشجو می شود.

رییس دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 2 هزار و 675 دانشجو در 8 مرکز استان مشغول تحصیل هستند، افزود: 617 نفر از این افراد خانم و 2 هزار و 58 نفر آقا هستند که یک هزار و 560 نفر در مقطع کاردانی، 800 نفر در مقطع کارشناسی و 350 نفر در حوزه مهندسی فناوری مشغول به تحصیل هستند و در پایان دانشجویان در حوزه های مختلف هنر، خدمات اجتماعی و جهاد کشاورزی مشغول به کار می شوند.

وی افزود: روند ایجاد مرکز در شهرستان به گونه ای است که با موسسات حقوقی وارد مذاکره می شویم و در صورت توافق مرکز مذکور سرمایه گذاری احداث دانشگاه را برعهده می گیرد که در حال حاضر 5 مرکز در شهرکرد، و در هر کدام از شهرهای فرخشهر، فارسان و لردگان یک مرکز فعال قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام 21 کد رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری

اعلام 21 کد رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری