مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 16:122022-06-25سياسي

تمام ظرفیت ها برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به کار گرفته شود


امیدواریم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان به طور جدی پروژه مهر و بازگشایی مدارس را دنبال کند و در این مسیر از همه نیروهای توانمند بهره ببرد تا شاهد رشد این اداره باشیم چرا که در سنوات گذشته نجف آباد همواره در میان شهرستان های مطرح استان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از نجف آباد، موسی مباشری، فرماندار شهرستان نجف آباد پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: اعتقاد داریم همه کسانی که مسؤولیت می پذیرند خادم مردم هستند.

وی تصریح کرد:هر آمدن رفتنی دارد، اما خوشا بحال کسانی که کارشان مورد رضای خداوند متعال قرار گیرد و در مدت مسؤولیتشان بتوانند گره ای را از کار مسلمانی باز کنند.

مباشری در ادامه افزود: کار اداری زمان نمی شناسد و مسؤولیت باید به موقع انجام شود و باید جهادی وقتمان را صرف کارمان بکنیم و انتظارمان از مدیر جدید این است که آموزش و پرورش را به اهدافش برساند.

مباشری ابراز داشت: امیدواریم مدیریت جدید به طور جدی پروژه مهر را دنبال کند و در این مسیر از همه نیروهای توانمند بهره ببرد تا شاهد رشد این اداره باشیم چرا که در سنوات گذشته نجف آباد همواره در میان شهرستان های مطرح استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ظرفیت ها برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به کار گرفته شود

تمام ظرفیت ها برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به کار گرفته شود