مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 16:022022-06-25سياسي

مجمع معلمان انقلاب اسلامی در اردبیل تشکیل می شود


مسؤول بسیج فرهنگیان استان اردبیل گفت: با حضور بیش از 150 نفر از نخبگان فرهنگی از سراسر استان اردبیل، مجمع معلمان انقلاب اسلامی با هدف تحول آفرینی در نظام تعلیم و تربیت تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدمحمد لطیفی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: اولین جلسه مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل که اعضای این مجمع متشکل از نخبگان فرهنگی سراسر استان است، طی روز یک شنبه 5 تیرماه تشکیل می شود.

وی افزود: تشکیل این مجمع فرصتی است تا فرهنگیانی که دغدغه ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت دارند بتوانند به بیان ایده ها، دیدگاه ها و انتقادهای سازنده خود پرداخته و در نهایت به ارائه راهبردها و راهکارهای لازم بپردازند، از این رو با تشکیل مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان به دنبال تحول آفرینی در نظام تعلیم و تربیت تحت هدایت های مقام معظم رهبری هستیم و این مجمع هیچ گونه وابستگی به جناح های سیاسی و گروه خاصی ندارد.

فعالیت مجمع معلمان انقلاب اسلامی اردبیل در قالب 6 کمیسیون دبیر مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل ادامه داد: این مجمع با حضور 150 نفر از فرهنگیان نخبه استان در قالب 6 کمیسیون اعم از کمیسیون های منابع انسانی اداره پشتیبانی، کمیسیون تشکل های انقلابی، کمیسیون عدالت آموزشی و کمیسیون فعالیت های پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع معلمان انقلاب اسلامی در اردبیل تشکیل می شود

مجمع معلمان انقلاب اسلامی در اردبیل تشکیل می شود