مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 14:372022-06-25سياسي

44 پرونده قتل عمد در همدان ختم به مصالحه شد


با فعالیت کمیته معتذرین 10 هزار و 244 پرونده به مصالحه ختم شد که در نهایت شاکیان از 66 میلیارد و 581 میلیون تومان خود گذشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ محمدرضا عدالتخواه ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: سال گذشته 3 هزار پرونده تغییرکاربری تعیین تکلیف شد و شاهد کاهش پرونده در این حوزه بودیم.

وی افزود: برای اقدامات و عملکرد مجموعه های قضایی استان برنامه کمی و کیفی محور را طرح ریزی کردیم که در روند رسیدگی به پرونده ها اثربخش بوده است.

رییس کل دادگستری همدان با بیان اینکه دستگاه قضایی استان 4 رتبه برتر کشوری در شاخصه های مختلف کسب کرده است گفت: حوزه های اتقان و استحکام آراء، تعداد معفوین، میزان صلح و سازش و در رعایت توزان پرونده های وارده و مختومه جزء این رتبه هاست.

وی از فعالیت موثر طرح های مبتکرانه دستگاه قضایی همدان از جمله ستاد تالیف قلوب خبر داد و اعلام کرد: با فعالیت این ستاد شاهد ختم به مصالحه شدن 44 پرونده قتل عمد بودیم.

عدالتخواه افزود: با فعالیت کمیته معتذرین نیز 10 هزار و 244 پرونده به مصالحه ختم شد که در نهایت شاکیان از 66 میلیارد و 581 میلیون تومان خود گذشتند و بیش از 28 میلیارد تومان از نظر جنبه عمومی جرم بخشوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 پرونده قتل عمد در همدان ختم به مصالحه شد

44 پرونده قتل عمد در همدان ختم به مصالحه شد