مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 14:322022-06-25سياسي

330 روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می شود/ 70 درصد قنوات؛ نیازمند مرمت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر بر اثر خشکسالی 330 روستای استان با تانکر آبرسانی می شود، گفت: کم آبی مهم ترین مشکل ما در خراسان جنوبی است با این وجود در شبکه های آبرسانی استان به صورت میانگین هدرفت بالای 40 درصدی آب را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در قرارگاه محرومیت زدایی استان، اظهار داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای هماهنگی نهادهای خدمت رسان در کشور تشکیل شده تا خدمت رسانی به مردم به شکل بهتر و ویژه تر رقم بخورد.

وی با بیان اینکه هفت موضوع مهم در این قرارگاه با افق سه ساله پیگیری می شود، اضافه کرد: بحث تأمین آب شرب موضوع اول رسیدگی در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در سطح کشور است که در این راستا 660 روستا در خراسان جنوبی برای آبرسانی و اصلاح شبکه پیشنهاد شده که در مجموع به 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: با ورود قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، طرح های آبرسانی به روستاهای استان در یک بازه زمانی کوتاه مدت به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

330 روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می شود/ 70 درصد قنوات؛ نیازمند مرمت

330 روستای خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می شود/ 70 درصد قنوات؛ نیازمند مرمت