مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 13:072022-06-25اقتصادي

رفع تصرف بیش از 12 میلیون متر مربع از اراضی ملی در استان هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی قهرمانی در مورد میزان رفع تصرفات قلع و قمع مستحدثات غیرقانونی از تیر ماه سال گذشته تا اواخر خرداد امسال گفت: - رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف بیش از 12 میلیون و ششصد هزار متر مربع از اراضی ملی در بازه زمانی تیر ماه سال گذشته تا اواخر خرداد امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی قهرمانی در مورد میزان رفع تصرفات قلع و قمع مستحدثات غیرقانونی از تیر ماه سال گذشته تا اواخر خرداد امسال گفت: بیش از 12 میلیون و ششصد و بیست هزار متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی این استان به ارزش بالغ بر 46 هزار میلیارد ریال آزاد شده است.

مجتبی قهرمانی در ادامه افزود: فقط در منطقه آزاد قشم 4 میلیون و دویست و پنجاه و هفت هزار و چهارصد و نود و هفت متر مربع از اراضی خالصه دولتی به ارزش 14 هزار و پانصد و شش میلیارد و پانصد و سی و نه میلیون ریال آزاد سازی شده است.

وی تصریح کرد: رفع تصرفات از اراضی ملی در حوزه منابع طبیعی از تیرماه سال 1400 الی 24 خرداد 3 میلیون و هفتصد و بیست و یک هزار چهارصد و یک متر مربع است که ارزش تقریبی آن در حدود 98 میلیارد ریال می باشد.

وی ادامه داد: همچنین بیش از 3 میلیون متر مربع از سواحل به ارزش بیش از 12 هزار میلیارد ریال در تاریخ مذکور مورد آزاد سازی واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 12 میلیون متر مربع از اراضی ملی در استان هرمزگان

رفع تصرف بیش از 12 میلیون متر مربع از اراضی ملی در استان هرمزگان