مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 12:572022-06-25سياسي

اخذ 12 مصوبه از وزیر کشور برای رفع چالش های شهری بجنورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز جواد حمیدی، شهردار بجنورد در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: در سفر یک روزه رییس جمهور به استان، 12 مصوبه از وزیر کشور برای رفع چالش های شهری بجنورد اخذ شد.

وی گفت: وزیر کشور دستور ویژه برای 12 معظل و مشکل شهر بجنورد مصوب کردند که با اجرایی شدن آن بخش اعظمی از مشکلات شهری مردم رفع و شهرداری بجنورد به درآمد پایدار شهری خواهد رسید.

شهردار بجنورد افزود: در بحث الحاق 270 هکتار از اراضی موسوم در 7 منطقه بجنورد به محدوده شهری، دستور ویژه وزیر اخذ شد و پس از بررسی در وزارت راه و شهرسازی به محدوده شهر افزوده می شود.

حمیدی خاطرنشان کرد: ارتقای درجه شهرداری بجنورد از 10 به 11 از دیگر مصوبات وزیر برای شهر بجنورد بود که تأثیر بسزایی برای اعتبارات شهری دارد.

شهردار بجنورد اظهار داشت: بازگشایی ادامه خیابان طالقانی که در مسیر فرودگاه به بن بست رسیده بود با دستور وزیر، این مجوز از فرودگاه اخذ شد و این مسیر بازگشایی می شود.

حمیدی خاطرنشان کرد: طرح و تملک املاک ضلع غربی امامزاده سید عباس در راستای اجرای طرح توسعه این امام زاده، وصول مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی، دریافت قیر رایگان از جمله مصوبات وزیر برای شهر و شهرداری بجنورد می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ 12 مصوبه از وزیر کشور برای رفع چالش های شهری بجنورد

اخذ 12 مصوبه از وزیر کشور برای رفع چالش های شهری بجنورد