مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 11:472022-06-25سياسي

6 کارگروه تخصصی برای بررسی معضلات جوانان تشکیل شده است


رسیدگی به وضعیت جوانان اولویت کشور و استان است و باید در این مسیر با تلاش و کار جهادی نابسامانی ها را برطرف کرد؛ در همین راستا 6 کارگروه در حوزه ازدواج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، صبح امروز در پنجاه و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت جوانان اولویت کشور و استان است و باید در این مسیر با تلاش و کار جهادی نابسامانی ها را برطرف کرد؛ در همین راستا 6 کارگروه در حوزه ازدواج، مشارکت ها، اقتصاد و اشتغال، مسکن، اوقات فراغت در مجموعه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اصفهان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: لازم است نیازهای مربوط به جوانان با سرعت دنبال شود و بر همین اساس رویکردی که امروز ستاد امور جوانان در پیش گرفته شده حرکت به سمت تعالی و پیشرفت است.

مرتضوی بیان کرد: دستگاه ها و سمن ها و کانون های مختلف از سر دغدغه یا تکلیف می توانند سبدی از مجموعه های مختلف در حوزه های نیازسنجی، برنامه و کار عملیاتی و امکان توزیع متنوع فراهم کنند.

استاندار اصفهان افزود: این برنامه ها مخصوص تابستان نباشد و هر بخش، طیفی از جوانان را به خود جذب کند و به همین لازم است جلسات شهرستانی برای پیگیری برنامه های ستاد استان و ارائه نظرات و گزارش ها برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 کارگروه تخصصی برای بررسی معضلات جوانان تشکیل شده است

6 کارگروه تخصصی برای بررسی معضلات جوانان تشکیل شده است