مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 11:472022-06-25ورزشي

شکست هر 4فینالیست ایرانی در تکواندوی آسیا!


در ادامه مبارزات روز دوم از بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا که در کره جنوبی جریان دارد، مهدی حاج موسایی در وزن 58- کیلوگرم برای کسب مدال طلای وزن 58- کیلوگرم به مصاف بائه سئو از کره جنوبی دارنده نشان طلای 2019 جهان و 2020 آسیا با رنکینگ 16 المپیکی رفت و در نهایت 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

حاج موسایی برای رسیدن به دیدار نهایی مارک خلیفه از لبنان، هارون خان از پاکستان و اسرایلوف از ازبکستان را با نتایج مشابه 2 بر صفر شکست داده بود.

میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم و نماینده ایران در المپیک توکیو نیز برای کسب مدال طلا به مصاف جایسانوف نماینده ازبکستان رفت و در نهایت 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و او نیز به مدال نقره رسید.

حسینی پس از یک دور استراحت سیویانگ از چین، یانگ لای از ویتنام و هائوهونگ از تایلند را شکست داد و به مبارزه پایانی رسید.

همچنین در ادامه مبارزات پایانی روز دوم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا و در بخش زنان، مبینا نعمت زاده در مبارزه پایانی وزن 49- کیلوگرم به مصاف گو گیونگ از چین رفت و هر دو راند را به رقیب واگذار کرد و به مدال نقره بسنده کرد.

نعمت زاده با پیروزی مقابل آدلاید از تیمور شرقی، جونگ کلراتا از تایلند و بورا کانگ از کره جنوبی به دیدار نهایی راه پیدا کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست هر 4فینالیست ایرانی در تکواندوی آسیا!

شکست هر 4فینالیست ایرانی در تکواندوی آسیا!