مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 11:172022-06-25اقتصادي

طرح جدید جمع آوری زباله از امشب آغاز می شود


از امشب تغییری در روند حمل زباله ها از درب منازل ایجاد خواهد شد؛ در این راستا به جای جمع آوری پسماندهای تر بر اساس تقویم، روزهای زوج و فرد هفته مبنای جمع آوری زباله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط علی قاسم زاده شهردار اصفهان اظهار کرد: از امشب تغییری در روند حمل زباله ها از درب منازل ایجاد خواهد شد؛ در این راستا به جای جمع آوری پسماندهای تر بر اساس تقویم، روزهای زوج و فرد هفته مبنای جمع آوری زباله است.

وی افزود: طرح جمع آوری زباله بر اساس روزهای زوج و فرد هفته از طریق تبلیغات شهری به شهروندان اطلاع رسانی شده است.

قاسم زاده با اشاره به دلایل اجرای این طرح، تصریح کرد: شهروندان گاهی روزها و تاریخ زوج و فرد تقویمی را فراموش و گاهی اشتباه می کردند و این منجر به تجمع زباله ها در معابر شهر می شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اجرای این طرح به نفع کارگران زحمتکش شهرداری است، خاطرنشان کرد: کارگران خدمات شهری هر شب تا صبح در شهر مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند، از این رو یکی از اهداف اصلی اجرای این طرح ارتقای رفاه کارگران است تا آنها بتوانند حداقل یک شب در هفته را در جمع خانواده خود باشند.

وی با بیان اینکه از شهروندان انتظار داریم کمک کنند تا تولید زباله در شهر اصفهان کاهش یابد، اظهار کرد: هر شهروند در اصفها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید جمع آوری زباله از امشب آغاز می شود

طرح جدید جمع آوری زباله از امشب آغاز می شود