مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 08:522022-06-25اجتماعي

آزادسازی 110 ویلای دولتی و کشاورزی در حاشیه رودخانه زاینده رود


منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آزادسازی مسیل ها در رودخانه های اصفهان اظهار داشت: تاکنون در بخش ساماندهی رودخانه ها و پیشگیری از سیل 215 هکتار از اراضی بستر رودخانه های استان توسط آب منطقه ای آزادسازی شده است.

وی با بیان اینکه 761 هکتار از بستر رودخانه زاینده رود آزادسازی شده است، گفت: 20 هکتار آزادسازی رودخانه ها امسال در دستور کار است و از 4 هزار کیلومتر طول رودخانه های استان 2 هزار و 200 کیلومتر مطالعات حریم بستر آن انجام شده که 440 کیلومتر آن مربوط به رودخانه زاینده رود است.

شیشه فروش با اشاره به اینکه هزار و 130 کیلومتر از مطالعات حریم بستر رودخانه های استان در دست اقدام است، افزود: 230 کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی و ساماندهی شده که 105 کیلومتر آن در زاینده رود است و 30 کیلومتر نیز در دست اقدام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به نصب 210 تابلوی هشدار سیل در مسیر رودخانه های استان بیان کرد: در غرب و شرق رودخانه زاینده رود به منظور کنترل حریم و بستر رودخانه جاده ساحلی ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: 110 مورد ویلا و سازه در مسیر رودخانه و حاشیه زاینده رود آزادسازی شده که بخشی از آن مربوط به ارگان های دولتی و بخشی هم کشاورزی بوده و آزادسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 110 ویلای دولتی و کشاورزی در حاشیه رودخانه زاینده رود

آزادسازی 110 ویلای دولتی و کشاورزی در حاشیه رودخانه زاینده رود