مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 08:222022-06-25حوادث

انهدام باند مواد مخدر شیشه کشور در هرمزگان


تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان باند بزرگ قاچاق مواد مخدر صنعتی شیشه جنوب و جنوب شرق کشور را شناسایی و دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ مهرداد مشوق جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان صبح امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: در پی وصول اخبار و اطلاعات مبنی بر قاچاق مواد مخدر صنعتی توسط قاچاقچیان از کشور افغانستان به داخل خاک ایران و قاچاق به کشورهای حوزه خلیج فارس و تأثیر این پدیده شوم بر روابط اقتصادی ایران و متضرر شدن تجار ایرانی، پیگیری موضوع توسط مقامات کشوری و استانی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با انجام  اقدامات  فنی واطلاعاتی شبانه روزی و هدایت پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، در نهایت شبکه قاچاق مواد مخدر صنعتی به سرکردی حمید س را شناسایی کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد سرکرده شبکه مراودات و تردد زیادی به کشورهای متعدد منطقه ای و فرامنظقه ای داشته که با اشراف اطلاعاتی و طرح ریزی عملیاتی پلیس، کلیه اقدامات وی و دیگر اعضاء شبکه تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه اعضاء اصلی شبکه دستگیر و در این عملیات بیش از 60 کیلو مخدر صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند مواد مخدر شیشه کشور در هرمزگان

انهدام باند مواد مخدر شیشه کشور در هرمزگان