مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 08:122022-06-25اقتصادي

انتقال نرگس شیراز، رویایی دست نیافتنی!


در شرایطی که معضل کمبود روغن در کشور وجود دارد، کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز، بیشتر از یک ماه است که عملا تعطیل شده و در این شرایط، کارگران کارخانه بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر بیکاری و احساس نا امنی شغلی قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سوءمدیریت، کاهش کیفیت محصول و بی تدبیری متعدد در سال های اخیر باعث شده کارخانه روغن نباتی شیراز، روز به روز با مشکلات بیشتری مواجه شود و مدیران کارخانه در سال های گذشته به اقداماتی مانند فروش دستگاه ها و زمین کارخانه را بیاورند و از تولید روزی 600 تن کارخانه روغن نباتی نرگس شیراز، چیزی جز خاطره باقی نماند.

  هرچند مدتی است فروش دستگاه ها و زمین کارخانه با ورود دادستانی متوقف شده اما شواهد نشان می دهد که مدیران نرگس، تلاشی برای تولید ندارند و تمام هم و غم شان برای پرداخت حقوق و بیمه کارگران، با فروش زمین ها و ملک های متعلق به این مجموعه است.

مشکلات این مجموعه تا جایی پیش رفته که تأمین کنندگان غذای کارگران که طرف قرار داد با کارخانه هستند به علت بدهی های نرگس از تأمین خوراک کارگران سر باز زده و کارگران مدتی است بدون خوردن غذا در کارخانه مشغول به کار هستند و مدیر کارخانه تصمیم گرفته که در ازای واگذاری محل بانک ملی کارخانه به یک بیرون بر، غذای رایگان بگیرد و شروعی باشد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال نرگس شیراز، رویایی دست نیافتنی!

انتقال نرگس شیراز، رویایی دست نیافتنی!