مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 07:572022-06-25ورزشي

جشنواره فرهنگی و ورزشی «خانواده بانشاط» در سمنان برگزار می شود


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی با عنوان «خانواده بانشاط» با موضوع فرهنگ سازی مبارزه با اعتیاد در سمنان خبر داد.

- امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان بیان کرد: جشنواره فرهنگی و ورزشی با عنوان خانواده بانشاط به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و با شعار نه به اعتیاد تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: جشنواره خانواده بانشاط ، روز یکشنبه، پنجم تیرماه از ساعت 18 در بلوار قدس- ساختمان شورای اسلامی شهر سمنان برگزار می شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان برگزاری برنامه های شاد و مفرح شامل اجرای مسابقه، ایستگاه های ورزشی و حضور خواننده از دیگر برنامه های این جشنواره عنوان کرد.

نجم افزود: این برنامه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، خانه ورزش محله فرهنگ، هیأت انجمن های ورزشی شهرستان سمنان، هیأت ورزش های همگانی شهرستان سمنان و انجمن ورزش همگانی شهرستان سمنان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ورزش یک رویداد محبوب میان اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان است، خاطرنشان کرد: از این ظرفیت مهم بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگی و ورزشی «خانواده بانشاط» در سمنان برگزار می شود

جشنواره فرهنگی و ورزشی «خانواده بانشاط» در سمنان برگزار می شود