مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 23:172022-06-24ورزشي

رتبه ایران در لیگ ملت های والیبال بعداز باخت به برزیل


تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود از چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ ملت ها از ساعت 18 به مصاف تیم برزیل رفت و با حساب سه بر صفر (30 بر 28، 25 بر 23 و 25 بر 19) شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ این چهارمین شکست ایران در مجوع هفت مسابقه ای است که در لیگ ملت های 2022 انجام داده است.

با این باخت ، تیم ایران در رتبه نهم لیگ ملت های والیبال باقی ماند، هرچند نتایج سایر مسابقات می تواند باعث سقوط ایران از رتبه یک رقمی شود.

ست اول مسابقه پایاپای پیش رفت اما ایران پس از اینکه بازی را در امتیاز 15 به تسای کشاند، عملکرد بهتری داشت و 19 بر 15 از حریف خود پیش افتاد.

در حالی که بازی 20 بر 19 به سود ایران پیگیری می شد، حضرت پور لیبرو تیم ایران احساس ناراحتی کرد که بازی متوقف و توسط پزشک تیم معاینه شد.

وقتی تیم ها در امتیاز 26 مساوی شدند، آلن سوزا بازیکن برزیل در منطقه سرویس قرار گرفت، دچار گرفتگی عضله شد و از زمین بیرون رفت.

در نهایت این رقابت نزدیک 30 بر 28 به سود برزیل تمام شد.

رقابت در ست دوم نزدیک تر بود اما در دقایقی از بازی ایران پیش افتاد که برزیل این اختلاف دو امتیازی را جبران کرد و ست دوم را هم 25 بر 23 با یپروزی به پایان رساند.

برزیل در ست سوم تیم برتر میدان بود و از ابتدا اختلاف امتیاز خود را با ایران زیاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه ایران در لیگ ملت های والیبال بعداز باخت به برزیل

رتبه ایران در لیگ ملت های والیبال بعداز باخت به برزیل