مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 21:572022-06-24بين الملل

نشست قریب الوقوع گروه های سیاسی عراق با هدف تشکیل دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی الیوم عراق در گزارشی اعلام کرد: گروه ها و جریان های سیاسی در عراق در چند روز آینده نشستی را در راستای توافق درباره تشکیل ائتلاف اکثریت در پارلمان عراق، - منابع عراقی از تصمیم جریان های سیاسی عراقی برای برگزاری نشستی در روز های آینده با هدف تشکیل دولت جدید در این کشور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی الیوم عراق در گزارشی اعلام کرد: گروه ها و جریان های سیاسی در عراق در چند روز آینده نشستی را در راستای توافق درباره تشکیل ائتلاف اکثریت در پارلمان عراق، برگزار می کنند تا پس از آن روند تشکیل دولت جدید وارد مراحل جدی تر شود؛ بنابراین گزارش، این نشست در شرایطی برگزار خواهد شد که پس از خروج نمایندگان جریان صدر از پارلمان عراق، ابهامات درباره تشکیل دولت جدید در این کشور وارد مرحله تازه ای شده است.

در همین راستا، جریان های سیاسی در عراق در نظر دارد در نشست آینده خود درباره راهکار های تشکیل کابینه جدید بر اساس قوانین موجود، توافق کنند تا این روند از چالشی که در آن گرفتار شده، خارج شود.

بنابر اعلام منابع عراقی، در شرایط کنونی رایزنی هایی با جریان های سیاسی در اقلیم کردستان عراق انجام شده تا در قبال اختلافات نفتی میان اربیل و بغداد، توافقاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست قریب الوقوع گروه های سیاسی عراق با هدف تشکیل دولت

نشست قریب الوقوع گروه های سیاسی عراق با هدف تشکیل دولت