مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 20:572022-06-24بين الملل

رابرت مالی: متعهد به مسیر دیپلماسی معنادار در قبال ایران هستیم


دور هشتم مذاکرات رفع تحریم ها که از ششم دی ماه سال گذشته آغاز شد، از 20 اسفند 1400 به پیشنهاد مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا وارد یک دوره تنفس شده بود و مذاکره کنندگان برای مشورت های سیاسی به پایتخت های خود بازگشتند تا آمریکا تصمیم سیاسی خود را بگیرد.

- دور هشتم مذاکرات رفع تحریم ها که از ششم دی ماه سال گذشته آغاز شد، از 20 اسفند 1400 به پیشنهاد مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا وارد یک دوره تنفس شده بود و مذاکره کنندگان برای مشورت های سیاسی به پایتخت های خود بازگشتند تا آمریکا تصمیم سیاسی خود را بگیرد.

رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز جمعه به وقت محلی ادعا کرد که واشنگن به همراه شرکای اروپایی خود به مسیر دیپلماسی معنادار در قبال ایران متعهد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا - رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر با باز نشر توییت انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، ضمن قدردانی از انریکه مورا و جوسپ بورل به خاطر ادامه همکاری نزدیک با آمریکا مدعی شد: ما همچنان در مشورت با همکاران اروپایی، متعهد به مسیر دیپلماسی معنادار می مانیم.

انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا با انتشار تصویری در توییتر از دیدار و رایزنی مسئول سیاست خارجی اتح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابرت مالی: متعهد به مسیر دیپلماسی معنادار در قبال ایران هستیم

رابرت مالی: متعهد به مسیر دیپلماسی معنادار در قبال ایران هستیم