مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 20:572022-06-24بين الملل

دیدار سه روزه فرماندهان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فرماندهان ارشد ارتش رژیم موقت صهیونیستی و آمریکا به مدت سه روز، دیداری راهبردی برگزار و طی آن آنچه را آمادگی نظامی مشترک برای سناریو های تشدید تنش منطقه ای خوانده شد، - فرماندهان ارشد ارتش آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی در دیداری راهبردی، فرصت های توسعه همکاری نظامی را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فرماندهان ارشد ارتش رژیم موقت صهیونیستی و آمریکا به مدت سه روز، دیداری راهبردی برگزار و طی آن آنچه را آمادگی نظامی مشترک برای سناریو های تشدید تنش منطقه ای خوانده شد، بررسی کردند.

ارتش رژیم موقت صهیونیستی اعلام کرد که روز پنج شنبه نشست راهبردی و عملیاتی بین ارتش این رژیم و فرماندهی مرکزی آمریکا به پایان رسید.

طبق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، در این دیدار چالش های امنیتی پیش روی دو ارتش و فرصت های توسعه همکاری نظامی مورد بررسی قرار گرفت و هیأت آمریکایی از مرز با لبنان و عملیات مربوط به احداث دیوار امنیتی جدید بازدید کرد و فرماندهان ارشد دو ارتش موضوعات راهبردی و اطلاعاتی را بررسی کردند.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که این نشست سه روز به طول انجامید و هیأت آمریکایی شامل ژنرال جیمز مالوی معاون فرمانده مرکزی آمریکا، ژنرال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سه روزه فرماندهان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی

دیدار سه روزه فرماندهان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی