مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 16:172022-06-24سياسي

صدیقی، امام جمعه تهران: عمل نکردن به فرمان نایب امام زمان تمرد از احکام اسلامی است


من رییس نورانی قوه قضاییه فعلی را از 50 سال قبل و از دوره نوجوانی می شناسم و هم نسبت به خانواده و هم به خودشان شناخت دارم.

- من رییس نورانی قوه قضاییه فعلی را از 50 سال قبل و از دوره نوجوانی می شناسم و هم نسبت به خانواده و هم به خودشان شناخت دارم.

امام جمعه موقت تهران بابیان اینکه آیت الله بهشتی عنصری تحول آفرین بود،گفت: خون شهید بهشتی انقلاب را احیا و بیمه، ایمان مردم را تثبیت کرده و شعاع خون جدش امام حسین و افشاگر نفاق و منافقین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نماز جمعه این هفته تهران در مصلی امام خمینی (ه) به امامت آیت الله کاظم صدیقی آغاز شد.

آیت الله صدیقی اظهار داشت: دین اسلام کجی ندارد هر کسی در زندگی مبتلا به کج روی و کج رفتاری شد، از دین خارج است، دین همه ما را به شفافیت، راستی و درستی هدایت می کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حجاب دستور خدا و قرآن کریم است، گفت: دشمنان می خواهند سبک زندگی ما را غربی و شیطانی کنند اما ملت ما با قوانین اسلام بیعت کردند و هرگز خود را در مسیر اطاعت از غربی ها و شیاطین قرار نخواهند داد.

خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: تقوی مایه بصیرت است.

اینهایی که در دام شیاطین قرار می گیرند دوست را دشمن می انگارند و خدمتگزار را با خیانتکار تشخیص نمی دهند در اثر بی تقوایی است اگر کسی خداترس باشد و با خدا زندگی کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدیقی، امام جمعه تهران: عمل نکردن به فرمان نایب امام زمان تمرد از احکام اسلامی است

صدیقی، امام جمعه تهران: عمل نکردن به فرمان نایب امام زمان تمرد از احکام اسلامی است