مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 15:572022-06-24سياسي

وعده های دولت سیزدهم در قبال مبارزه با کرونا محقق شد


عضو کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه وعده های دولت سیزدهم در قبال مبارزه با کرونا و مهار آن محقق شد، گفت: دولت با همکاری مجلس با تمام توان، کرونا را کنترل کرد.

- بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به صفر شدن آمار فوتی های کرونا در کشور اظهار داشت: واکسینه کردن به میزان گسترده در دولت سیزدهم با همکاری همه جانبه وزارت بهداشت و درمان موجب شد که آمار ابتلا و فوتی های کرونا به تک رقمی و صفر برسد.

وی با بیان اینکه وعده های دولت سیزدهم در قبال مبارزه با کرونا و مهار آن محقق شد، ادامه داد: دولت سیزدهم در شرایطی که بسیاری از کشورها درگیر بیماری کرونا بودند، با برنامه ریزی گسترده در حوزه واکسینه کردن، سیر ابتلا به کرونا را متوقف کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: آیت الله رییسی رییس دولت سیزدهم با ارتباطی که با ریاست جمهوری برخی از کشورها برقرار کرد، واردات واکسن کرونا را در دستور کار قرار داد تا به طریق سراسری اقشار مختلف مردم واکسینه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، درست یک سال از انتخابات ریاست جمهوری 1400 می گذرد و  آیت الله سید ابراهیم رییسی نامزد پیروز انتخابات در زمان انتخابات و همان روزهای اولیه آغاز به کار دولت، واکسیناسیون عمومی علیه کرونا و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های دولت سیزدهم در قبال مبارزه با کرونا محقق شد

وعده های دولت سیزدهم در قبال مبارزه با کرونا محقق شد