مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 15:422022-06-24ورزشي

ناهید کیانی قهرمان تکواندوی آسیا شد


کیلوگرم تکواندوی بانوان ایران با شکست رقبای خود به مدال طلای آسیا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور 386 تکواندوکار از 34 کشوراز امروز جمعه به مدت 4 روز و به میزبانی کره جنوبی در سالن هوبان شهر چانچئون آغاز شد.

تیم ملی بانوان ایران در روز نخست این مسابقات دو نماینده داشت که حاصل تلاش آنها یک طلا و یک برنز بود و تنها نماینده تیم مردان ایران نیز به یک مدال برنز رسید.

ناهید کیانی نماینده وزن 53- کیلوگرم ایران در مبارزه پایانی برای کسب مدال طلا به دیدار چاروس کامایوا نفر 13 رنکینگ جهانی و دارنده مدال طلای آسیا و ارتش های جهان رفت و در نهایت دو بر صفر صاحب پیروزی شد و بر روی سکوی نخست آسیا ایستاد.

کیانی پیش از این دور نخست استراحت داشت سپس 2 بر یک (راند اول 8 - 3) و (راند دوم 15 -3) برابر کانابال از فیلیپین به برتری رسید و در دیدار دوم نیز با نتیجه 2 بر صفر (راند اول 6-4) و (راند دوم 12-2) برابر وانگ ژیالو از کشور چین به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

دانیال بزرگی در وزن 68- کیلوگرم دیگر نماینده تیم مردان ایران در روز نخست بود.

وی ابتدا برابر ژانگ از کره جنوبی 2 بر صفر و با نتایج 11 بر3 و 14 بر2 پیروز شد و سپس مقابل حسین لطفی از افغانستان با حساب 2 بر یک( 16 بر 4، 14بر 16 و 16 بر 10) به برتری رسید و راهی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناهید کیانی قهرمان تکواندوی آسیا شد

ناهید کیانی قهرمان تکواندوی آسیا شد