مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 15:322022-06-24سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (3 تیر ماه 1401) در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

مبارزه با اعتیاد مستلزم همت همگانی است حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفرزاده، امام جمعه اصلاندوز در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: قوه قضاییه جزو دستگاه های بسیار با اهمیت است و انتظار ما از این قوه این است که در ایام حاضر نقش خود را برای لمس عدالت از طرف مردم به صورت شاخص ایفا کند.

وی ادامه داد: طبیعتاً در حوزه ناهنجاری های اجتماعی پیشگیری همیشه بهتر از درمان است لذا تاکید ما بر این است که قوه قضاییه در حوزه آموزش قوانین در جهت آشنا کردن و روشنگری برای مردم اقدامات سازنده تری انجام دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اصلاندوز تاکید کرد: قطعاً بخشی از پرونده های جاری در صورت فرهنگ سازی و آشنا شدن مردم با قوانین کاهش پیدا می کند که لازم است در این زمینه تمام متولیان فرهنگی با همدلی دستگاه قضا را همراهی کنند .

  حجت الاسلام جعفرزاده افزود: بروکراسی های اداری در دستگاه های قضایی مردم را دچار زحمت می کند از طرفی دستگاه قضایی بخشی از طولانی شدن روند پیشرفت کار در این دستگاه را مربوط به کمبود نیروی انسانی می داند بنابراین توقع مردم این است که با استفاده از تفکرات جوانان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟