مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 14:572022-06-24سياسي

امام جمعه قم: همگی باید نسبت به فساد حساس باشیم


امام جمعه قم با بیان اینکه موج های فساد سخت و سنگین است که دل هر انسان را به درد می آورد، گفت:وظیفه عمومی همه است که نسبت به فساد حساس باشیم و دستگاه های فرهنگی باید بیش از پیش حضور فعال در این زمینه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: اسلام و قرآن آمده است که به بشر بگوید که شما فقط مادی نیستید بلکه دایره بزرگی هستی که درون شما حلقه های وصل به عالم ملکوت وجود دارد و فطرت های معنوی سبب هدایت شما به قله های بلند است.

وی با بیان اینکه نباید از نیازهای معرفتی و معنوی و علمی کودکان و نوجوانان غافل شد، افزود: در آیات الهی بر این موضوع تاکید شده که پشتوانه تقوای شما این است که بدانید علم و آگاهی خدا شما را در بر گرفته و همواره باید دانست که ما در پیشگاه خدا هستیم.

امام جمعه قم با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضاییه بیان کرد: از همه دست اندرکاران و قضات که به مردم خدمت می کنند تقدیر و تشکر می کنم، اقدامات دستگاه قضایی در زمینه تکمیل و اجرای سند تحول قوه قضاییه که در دستور کار قرار دارد و تاکید بر سرعت همراه با دقت در دادرسی و فرایند رسیدگی به پرونده های قضایی و مردم کمترین معطلی را در این مسیر احساس کنند قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: همگی باید نسبت به فساد حساس باشیم

امام جمعه قم: همگی باید نسبت به فساد حساس باشیم