مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 14:472022-06-24اقتصادي

اقدامات ایمنی لازم برای عدم تکرار حادثه سیمان دشتستان انجام شود


حادثه شرکت سیمان دشتستان که منجر به مجروحیت چند تن از کارکنان خدوم آن شد مایه تأسف و تأثر همگان شد و انتظار می رود مسئولان مربوطه ضمن بررسی علل و عوامل آن و جبران خسارات وارده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نماز جمعه برازجان با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران امام اظهار داشت: باید قوه قضاییه مجاهدانه تلاش کند به دستگاه قضایی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی و نظام اسلامی دست یابد.

امام جمعه دشتستان اضافه کرد: برنامه ریزی دشمن برای اختلال در بازار ارز و طلا و کالا، ساختار معیوب اقتصاد ایران و تبعات تلخ آن و کم کاری و سیاست های غلط اقتصادی دولت قبل از دیگر عوامل گرانی است.

حجت الاسلام مصلح افزود: طبیعی است که افزایش بی رویه کالا بر سایر خدمات دولت سایه بیندازد و شیرینی اقداماتی چون توفیق دولت در کنترل کرونا، کاهش نقدینگی، صفر شدن استقراض از بانک مرکزی و رشد پایه پولی، فعال شدن دیپلماسی اقتصادی کشور، بیمه شدن بیش از 5 میلیون نفر از محرومان جامعه، حضور فعال مسؤولان در بین مردم کمتر به چشم بیاید.

وی خاطرنشان کرد: جراحی اقتصادی دولت برای مردمی سازی یارانه ها، فعالیت عوامل نفوذی در بدنه دستگاه های دولتی و بخش خصوصی و عدم هماهنگی در سیاست گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ایمنی لازم برای عدم تکرار حادثه سیمان دشتستان انجام شود

اقدامات ایمنی لازم برای عدم تکرار حادثه سیمان دشتستان انجام شود