مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 14:172022-06-24سياسي

مسأله کدام است: پروژه تطهیر یا کارآمدی؟


جای این سؤال هست که بر ایران چه رفته است که بیش از 40 سال بعد از یک انقلاب بزرگ مردمی علیه دیکتاتوری رژیم سلطنتی، حالا تطهیر پهلوی برایش به مسأله تبدیل شده است؟ - عصر ایران ؛ امید جهانشاهی - وزیر فرهنگ و ارشاد در بازدید از موزه عبرت یا همان بازداشتگاه سابق کمیته مشترک ضدخرابکاری، که او آن را از جلوه گاه های اصلی دوره شکنجه، خفقان و سیاهی دوره پهلوی توصیف کرد، از لزوم مقابله با پروژه تطهیر پهلوی سخن گفت و آن را طرح رسانه ایِ رسانه های معاند خواند.

دکتر جبلی رییس سازمان صداوسیما نیز مقابله با تطهیر پهلوی ها را به عنوان یکی از محورهای طرح تحول این سازمان معرفی کرده است.

هفته گذشته، برخی رسانه ها به این موضوع پرداختند که چرا تطهیر پهلوی در دستور کار معاندان قرار گرفته است، و یا این که چگونه می توان با تطهیر پهلوی مقابله کرد.

اما فارغ از دیدگاه ها و تحلیل هایی که در مورد اهداف معاندان و براندازان و یا در مورد شیوه های مقابله با تطهیر پهلوی ها بیان شده است، جای این سؤال هم هست که بر ایران چه رفته است که بیش از چهل سال بعد از یک انقلاب بزرگ مردمی علیه دیکتاتوری رژیم سلطنتی، حالا تطهیر پهلوی برایش به مساله تبدیل شده است.

تأمل در این پرسش به مراتب بابرکت تر و آموزنده تر از تأمل در شیوه های مقابله است و اتفاقاً شیوه های مقابله هم از تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسأله کدام است: پروژه تطهیر یا کارآمدی؟

مسأله کدام است: پروژه تطهیر یا کارآمدی؟