مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 13:472022-06-24دانش

وزارت علوم به دانشکده کشاورزی مشگین شهر توجه ویژه ای داشته باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، جاسب نیکفر  مدیرکل امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست بررسی مسائل آموزش عالی استان اردبیل با محوریت دانشکده کشاورزی مشگین شهر در فرمانداری مشگین شهر اظهار کرد: باید توجه ویژه ای به دانشکده کشاورزی شهرستان مشگین شهر داشته باشیم؛ چرا که این شهر در حوزه کشاورزی، باغبانی و دامپروری سرآمد است و توجه امروز ما، ثمرات مهمی را در بلندمدت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تلاش خود را برای افزایش رشته های این دانشکده در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به کار خواهیم بست، گفت: در خصوص راه اندازی مرکز رشد پارک علم وفناوری نیز در مشگین شهر حمایت های لازم انجام خواهد گرفت.

 مدیرکل امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رشد اقتصادی و توسعه در دنیا را محصول علم دانست و تصریح کرد: اگر علم را از بین ببریم نباید انتظار توسعه داشته باشیم.

نیکفر بیان کرد: مشگین شهر یک شهر فرهنگی و خاص بوده و افراد بزرگ و خاصی را تحویل تاریخ ایران داده است بنابراین باید توجه ویژه ای به این شهر شود.

 ساماندهی ساختمان دانشکده کشاورزی مشگین شهر عزیز حبیبی رییس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست گفت: دانشکده کشاورزی مشگین شهر در سال 1386 در جریان سفر رییس جمهوری وقت مصوب شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم به دانشکده کشاورزی مشگین شهر توجه ویژه ای داشته باشد

وزارت علوم به دانشکده کشاورزی مشگین شهر توجه ویژه ای داشته باشد