مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 13:422022-06-24سياسي

درخواست 38 نماینده مجلس برای توسعه اتوگاز در حمل و نقل عمومی


38 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور خواستار تسریع در اجرای قانون بودجه 1401 مبنی بر توسعه اتوگاز در سبد حمل و نقل عمومی در شهرهای نزدیک به پالایشگاه ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، 38 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور خواستار تسریع در اجرای قانون بودجه 1401 مبنی بر توسعه اتوگاز در سبد حمل و نقل عمومی در شهرهای نزدیک به پالایشگاه ها شدند.

در نامه نمایندگان عنوان شده است: همانگونه که استحضار دارید بند ح تبصره 1 قانون بودجه 1400، دولت را مکلف به ساماندهی قیمت و نحوه توزیع گازمایع برای خانوار و خودرو در کشور کرده بود که متاسفانه دولت قبل نسبت به اجرای قانون اهتمام نداشت و در ابتدای دولت جنابعالی نیز به دلایل مختلف (که اینجا مجال بیان نیست)، فرصت تصویب آیین نامه اجرایی بند قانونی مذکور در هیئت وزیران تا پایان سال 1400 از دست رفت.

در قانون بودجه 1401 و در جدول تبصره 14 شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مکلف شده است با اعتبار 20 هزار میلیارد ریال نسبت به احداث جایگاه های عرضه گاز مایع و استانداردسازی خودروهای در حال استفاده و متقاضی بیش از یک و نیم میلیون خودرو در کشور اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 38 نماینده مجلس برای توسعه اتوگاز در حمل و نقل عمومی

درخواست 38 نماینده مجلس برای توسعه اتوگاز در حمل و نقل عمومی