مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 13:372022-06-24دانش

بازدید معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از مرکز نوآوری بانوان دانشگاه کوثر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه کوثر، همزمان با سفر رییس جمهور به خراسان شمالی، - همزمان با سفر رییس جمهور به خراسان شمالی، دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از مرکز نوآوری بانوان دانشگاه کوثر بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه کوثر، همزمان با سفر رییس جمهور به خراسان شمالی، دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از مرکز نوآوری بانوان دانشگاه کوثر بازدید کرد.

دکتر خزعلی با بیان این که بانوان خراسان شمالی، بانوانی توانمند و با استعداد هستند، اظهار داشت: استان خراسان شمالی در صدر استان­های اشتغال زا و کارآفرینی در حوزه بانوان است.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور افزود: با توجه به این که بانوان خراسان شمالی در حوزه­های مختلف فعال و سرآمد هستند، و جهت حمایت و شکوفایی استعداد های بالقوه ای که در این استان وجود دارد، تلاش می کنیم که با تخصیص اعتبارات و اعطای تسهیلات مناسب، زمینه به بار نشستن این استعداد ها را فراهم کنیم.

این بازدید که با همراهی دکتر محبوبه معین مقدس، سرپرست دانشگاه کوثر و و دکتر زهرا معینی ­یکتا مدیر کل امور زنان و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از مرکز نوآوری بانوان دانشگاه کوثر

بازدید معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور از مرکز نوآوری بانوان دانشگاه کوثر