مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 13:222022-06-24سياسي

امام جمعه قدس: مسؤولان به مصوبات خود عمل کنند


مسؤولان به اجرای مصوباتی که در کشوهای میز اداره خود جمع کرده اند عمل کنند و از دستگاه قضا می خواهیم در این خصوص وارد شده و برخورد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: انجام عمل صالح نشانه سعادتمندی انسان بوده و هنر آن بر زندگی اجتماعی و رعایت این امر است و در هر زمان با توجه به موقعیت زمان و مکان این مهم انعطاف پذیر است.

وی گفت: در عصر غیبت امام زمان(عج) گره گشایی از کار مردم، رفع شبهات، کمک به نیازمندان، جهاد خدمت مسوولین و جهاد تبیین نمونه هایی از مصادیق عمل صالح هستند که به نیابت از حضرت می توان انجام داد.

  امام جمعه شهرقدس افزود: سنگین ترین حربه دشمن، مواد مخدر است و خانواده ها نسبت به مدیریت و مراقبت از فرزندان و مسوولین در پیشگیری و برنامه ریزی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید توجه جدی داشته و برخورد قاطع داشته باشند.

وی تاکید کرد: امروز برخورد با کافه ها و قلیان سراهایی که موجب انحراف جوانان شده، انجام نمی شود و لازم است نسبت به توزیع و جمع آوری مواد مخدر اقدام گسترده ملی و جدی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قدس: مسؤولان به مصوبات خود عمل کنند

امام جمعه قدس: مسؤولان به مصوبات خود عمل کنند