مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 13:122022-06-24سياسي

وزیر ارشاد: بدون تمسک به نماز رهایی از دلبستگی های فانی میسر نیست


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به نشست تخصصی مسئولان اقامه نماز مراکز ستادی و استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد، گفت: بدون تمسک به نماز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، در پیام محمد مهدی اسماعیلی که در این نشست توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی قرائت شد، آمده است: نماز  زیباترین نماد بندگی و عبودیت در پیشگاه خداوند و بالاترین ذکر الهی و بهترین محل برای ارتباط واقعی با خداوند و ریسمان محکم یاد او است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این پیام آورده است: خدمت به امر اقامه نماز توفیقی است که خداوند نصیب بندگان شایسته خویش نموده و این خدمت بی منت را موجب سعادتمندی قرار داده است.

در این پیام خطاب به مسوولان اقامه نماز مراکز ستادی و استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست تخصصی آمده است: امید است با عنایت خداوند و برنامه ریزی مستمر در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، در عینیت بخشیدن به فرهنگ اقامه نماز پیروز باشید.

  برای ترویج فرهنگ اقامه نماز کار فرهنگی و هنری فاخر نیاز است مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی نیز روز جمعه در این نشست اظهار کرد: امروزه در مساجد با پدیده ای مواجه هستیم که صف اول و دوم در اختیار میانسالان است و کودکان و نوجوانان در صفوف آخر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: بدون تمسک به نماز رهایی از دلبستگی های فانی میسر نیست

وزیر ارشاد: بدون تمسک به نماز رهایی از دلبستگی های فانی میسر نیست