مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 11:522022-06-24حوادث

کشف 94 قبضه انواع سلاح غیرمجاز در خوزستان


فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز 94 قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در سطح استان کشف شد.

- سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی در سطح استان اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سایر یگان های انتظامی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز را به مدت 4 روز در سطح استان به مرحله اجرا در آورد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی 62 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در اجرای این طرح 94 قبضه سلاح غیر مجاز، شامل 34 قبضه سلاح جنگی، 60 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین  731 عدد فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: ان شالله با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضایی شاهد امنیت پایدار در سطح استان خوزستان باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 94 قبضه انواع سلاح غیرمجاز در خوزستان

کشف 94 قبضه انواع سلاح غیرمجاز در خوزستان