مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 11:172022-06-24فرهنگي

کمپرهای سیار در شهرستان های همدان برنامه اجرا می کنند


رییس کمیته افتتاحیه، اختتامیه و برنامه های جنبی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از اعزام کمپرهای سیار به شهرهای دورتر از مرکز استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، محمدمهدی کلهری بیان کرد: برنامه های متنوعی برای بخش جنبی در نظر گرفته شده که کم اهمیت تر از بخش اصلی و مسابقه جشنواره نیست.

وی با بیان اینکه کامیون سیار نیز به همراه گروه نمایشی به تمام شهرستان ها سفر کرده و برای کودکان و نوجوانان برنامه اجرا می کند،  افزود: سهم هر شهرستان از جشنواره 4 اجرای کودک است و هر شهرستان یک مراسم افتتاحیه دارد که فضای شادی، نشاط و امید را بین کودکان و نوجوانان تقویت خواهد کرد.

  کلهری در پایان اظهار کرد: عروسک های بلند قامت نیز اجراهایی در 8 نقطه از مناطق کمتر برخوردار شهر با محتوای نمایش های شاد و کودکانه انجام می دهند.

  بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپرهای سیار در شهرستان های همدان برنامه اجرا می کنند

کمپرهای سیار در شهرستان های همدان برنامه اجرا می کنند