مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 10:222022-06-24بين الملل

تاکید رهبر کره شمالی بر تقویت بازدارندگی نظامی این کشور


رهبر کره شمالی با تاکید بر لزوم تقویت توانمندی های نظامی کشورش، خواستار افزایش ضریب بازدارندگی جنگی پیونگ یانگ در برابر دولت های متخاصم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه دولتی کره شمالی امروز (جمعه) از درخواست کیم جونگ اون رهبر این کشور برای تقویت بازدارندگی نظامی پیونگ یانگ خبر داد.

کیم، در بحبوحه نگرانی ها از آزمایش اتمی جدید توسط کره شمالی، در پایان نشست مهم سه روزه با مقامات ارشد نظامی، دستور تقویت قابلیت های دفاعی کشورش را صادر کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز به نقل از خبرگزاری کِی سی اِن اِی ، کیم ریاست نشست بزرگ سه روزه هشتمین کمیسیون نظامی مرکزی را بر عهده داشت که در آن مقامات ارشد موضوع مهم ارائه ضمانت نظامی برای تقویت بیشتر بازدارندگی جنگی کشور را تایید کردند .

در این دیدار، کره شمالی اشاره دقیقی به بازنگری در برنامه های جنگی خود نکرد اما تاکید شد که پیونگ یانگ تصمیم گرفته وظایف عملیاتی یگان های خط مقدم خود را با یک طرح اقدام نظامی مهم تقویت کند.

به نوشته رویترز، هونگ مین کارشناس ارشد مؤسسه اتحاد ملی کره در کره جنوبی می گوید: کره شمالی می توانست استفاده احتمالی از سلاح های هسته ای تاکتیکی را در برنامه های عملیاتی جدید خود با توجه به استفاده از اصطلاح بازدارندگی جنگ که برای اشاره به قابلیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رهبر کره شمالی بر تقویت بازدارندگی نظامی این کشور

تاکید رهبر کره شمالی بر تقویت بازدارندگی نظامی این کشور