مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 09:472022-06-24سياسي

درخواست پنس از بایدن برای عدم بازگشت به برجام در نشست گروهک منافقین


معاون رییس جمهور سابق آمریکا در لفاظی خود در میتینگ گروهک تروریستی منافقین از دولت بایدن خواست از مذاکره هسته ای با تهران خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پنس معاون رییس جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه (24 ژوئن) در سخنرانی خود در  میتینگ گروهک تروریستی منافقین با عنوان ایران آزاد به لفاظی ضد ایرانی پرداخت و از دولت بایدن خواست که توافق هسته ای با تهران را تجدید نکند و مدعی شد که این اقدام حاکمیت ایران را جسور می کند.

پنس در سخنرانی ضد ایرانی خود مدعی شد انتخاب آیت الله سید ابراهیم رییسی با هدف سرکوب مخالفت های داخلی و ارعاب مردم ایران برای سکوت بود .

معاون ترامپ که سیاست فشار حداکثری دولتشان علیه ایران و توافق با آن بعد از خارج کردن یکجانبه و غیرقانونی آمریکا از برجام به ناکامی انجامید، مدعی شد تجدید توافق با ایران راه آن را برای دستیابی به بمب اتمی مسدود نخواهد کرد .

او در ادامه ادعاهایش گفت توافق به هیچ وجه به نفع مردم ایران نیست، بلکه صرفاً رژیم فاسدی را تقویت و غنی می کند که نسل های مردم ایران را عذاب داده و شکنجه کرده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل ، پنس از دولت بایدن خواست که فوراً از تمامی مذاکرات هسته ای با تهران خارج شود، از مخالفان سازمان یافته در ایران حمایت کند و روشن کند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پنس از بایدن برای عدم بازگشت به برجام در نشست گروهک منافقین

درخواست پنس از بایدن برای عدم بازگشت به برجام در نشست گروهک منافقین