مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 09:422022-06-24سياسي

ارگ و چمن سلطانیه را دریابیم/مسوولان نباید با اعتماد مردم و آبروی نظام بازی کنند


نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه با تاکید براینکه باید به گنبد سلطانیه و ارگ آن عنایت ویژه شود، گفت:در حال حاضر ما اطلاعات فنی و کارشناسی در مورد احیای چمن طبیعی سلطانیه نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه در جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه، با بیان اینکه برای پیشرفت، به شدت نیازمند وحدت شهرستانی و استانی هستیم، اظهار کرد: ما باید در مطالبه نیازهای شهرستان و استان ید واحد داشته باشیم تا بتوانیم به عقب ماندگی ها پی ببریم.

نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه در خانه ملت تصریح کرد: با راه انداری مرکز سلول درمانی که ظرفیت گردشگری حوزه سلامت را در شهرستان سلطانیه محقق خواهدکرد، سلطانیه به قلب تپنده و نیز به تحرک در آورنده دیگر شهرستان های استان تبدیل خواهد شد.

شجاعی با تاکید بر اینکه اگر پیشرفت استان را می خواهیم باید پیشرفت شهرستان ها را بخواهیم و نگاه مرکز استان به شهرستان ها باید تقویت شود، عنوان کرد: سفر استاندار به شهرستان ها باید خروجی محور باشد و مصوبات سفر باید محقق شود.

وی با بیان اینکه مسؤولی که حرف می زند ولی عمل نمی کند با اعتماد مردم و با آبروی نظام بازی می کند، خاطرنشان کرد: ما حق نداریم وقتی صندلی مسؤو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارگ و چمن سلطانیه را دریابیم/مسوولان نباید با اعتماد مردم و آبروی نظام بازی کنند

ارگ و چمن سلطانیه را دریابیم/مسوولان نباید با اعتماد مردم و آبروی نظام بازی کنند