مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 09:372022-06-24سياسي

ارسال بیش از 30 محموله کمک بشردوستانه برای مردم افغانستان توسط ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجید تخت روانچی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست شورای امنیت در مورد افغانستان با ابراز همدلی با مردم افغانستان و خانواده قربانیان زلزله اخیر در خوست افغانستان گفت: - سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: ایران در چند ماه گذشته بیش از 30 محموله کمک های بشردوستانه برای مردم افغانستان ارسال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجید تخت روانچی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست شورای امنیت در مورد افغانستان با ابراز همدلی با مردم افغانستان و خانواده قربانیان زلزله اخیر در خوست افغانستان گفت: ما در این زمان سخت در کنار مردم افغانستان ایستاده ایم و تاکنون دو محموله هواپیمای کمک های بشردوستانه را به مناطق زلزله زده ارسال کرده ایم.

سفیر کشورمان در ادامه با اشاره به تحولات افغانستان و اهمیت تشکیل حکومت فراگیر در افغانستان گفت: نیاز مطلق به تشکیل یک حکومت فراگیر در افغانستان که نماینده واقعی جامعه چند قومیتی کشور باشد، کاملاً واضح است.

مردم افغانستان از پیشینه های مذهبی و قومی مختلف، به ویژه نسل جوانی که در آینده رهبری افغانستان را بر عهده خواهند داشت، باید مطمئن باشند که در امور کشور خود حرفی برای گفتن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 30 محموله کمک بشردوستانه برای مردم افغانستان توسط ایران

ارسال بیش از 30 محموله کمک بشردوستانه برای مردم افغانستان توسط ایران