مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 09:072022-06-24اجتماعي

80 درصد بنای مدارس کشور مقاوم سازی شده است


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه سرعت ساخت و ساز در کشور خوب است، گفت: بیش از 80 درصد مدارس ما در برابر آسیب ها مقاوم است.

- مهر الله رخشانی مهر، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حاشیه بازدید از مراکز آموزشی نیازمند بازسازی و نوسازی شهرستان سلطانیه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بیش از 80 درصد فضاهای آموزشی در برابر آسیب های  مثل زلزله مقاوم است، اظهار داشت: برای کمتر از 20 درصد باقیمانده مدارس متناسب با اعتبارات دریافتی برنامه ریزی می کنیم، که مشکلاتشان را حل کنیم که عمده تمرکز ما در این رابطه جلب مشارکت با خیران است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه  امسال 13 هزار و 500 میلیارد تومان برای ساخت مدارس نوساز اختصاص یافته است، تصریح کرد: با تخصیص این اعتبار از میزان مدارس غیرمقاوم کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت ساختمان های مدارس هر چهار سال یک بار بررسی و آمار می گیریم، افزود: آخرین آمار گرفته شده در این رابطه سال 99 بود.

رخشانی مهر سرعت ساخت و ساز مدارس  در کشور  را خوب اعلام کرد، و بیان داشت: روزانه 40 کلاس درس در کشور آماده سازی و تحویل داده می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد بنای مدارس کشور مقاوم سازی شده است

80 درصد بنای مدارس کشور مقاوم سازی شده است