مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 08:372022-06-24سياسي

ارسال بیش از 30 محموله کمک بشردوستانه برای مردم افغانستان توسط ایران


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: ایران در چند ماه گذشته بیش از 30 محموله کمک های بشردوستانه برای مردم افغانستان ارسال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مجید تخت روانچی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نشست شورای امنیت در مورد افغانستان با ابراز همدلی با مردم افغانستان و خانواده قربانیان زلزله اخیر در خوست افغانستان گفت: ما در این زمان سخت در کنار مردم افغانستان ایستاده ایم و تاکنون دو محموله هواپیمای کمک های بشردوستانه را به مناطق زلزله زده ارسال کرده ایم.

سفیر کشورمان در ادامه با اشاره به تحولات افغانستان و اهمیت تشکیل حکومت فراگیر در افغانستان گفت: نیاز مطلق به تشکیل یک حکومت فراگیر در افغانستان که نماینده واقعی جامعه چند قومیتی کشور باشد، کاملاً واضح است.

مردم افغانستان از پیشینه های مذهبی و قومی مختلف، به ویژه نسل جوانی که در آینده رهبری افغانستان را بر عهده خواهند داشت، باید مطمئن باشند که در امور کشور خود حرفی برای گفتن دارند.

این امکانپذیر نخواهد بود، مگر اینکه یک حکومت فراگیر ایجاد شود و توجه کافی به ساختارهای سیاسی و اجتماعی افغانستان مبذول شود که بتواند مردم را از هر طبقه از جمله قومیت ها، مردان، زنان و جوانان مشارکت دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 30 محموله کمک بشردوستانه برای مردم افغانستان توسط ایران

ارسال بیش از 30 محموله کمک بشردوستانه برای مردم افغانستان توسط ایران