مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 04:572022-06-24ورزشي

وریا غفوری: تجزیه طلب و وطن فروش نیستم، جانم هزاربار فدای ایران


ماجرای تمدید قرارداد یا خروج کاپیتان 36ساله استقلال از لیست فصل آینده این باشگاه به سوژه رسانه ها تبدیل شده است و با طولانی شدن این پروسه، حالا برخی گمانه زنی های سیاسی هم به ماجرا اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ وریا غفوری که در فصل گذشته و در جریان قهرمانی آبی ها در لیگ بیست ویکم در بسیاری از بازی ها نیمکت نشین بود و حتی در یک برهه برسر این موضوع با فرهاد مجیدی اختلاف پیدا کرده بود، حالا خواهان ماندن در استقلال برای یک فصل دیگر است اما باشگاه در پست دفاع راست طی دو سال اخیر بارها بازیکنانی جدید جذب کرده تا نشان دهد درپی یافتن جانشینی برای کاپیتان محبوب خود است.

در اینحال عده ای عدم تمایل باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد وریا را به مواضع مختلف او در مسائل اجتماعی نظیر مرگ سحر خدایاری ملقب به دختر آبی، ریزش متروپل، گرانی ها و غیره ربط می دهند.

غفوری مدتهاست که با دوربین های صداوسیما هم مصاحبه نمی کند و برخی مواضع انتقادی او را به اصالت کُرد او ربط داده اند.

حذف تصویر این بازیکن از دیوارنگاره دیجیتال برنامه شبکه سه موجب اعتراض فرهاد مجیدی سرمربی پیشین استقلال شد و حتی عده ای خروج مجیدی از سرمربیگری باشگاه را به دلیل فشارهای برخی نهادها عنوان کردند! ادعایی که با افشای برخی ارتباطات باشگاه اماراتی با مربی استقلال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وریا غفوری: تجزیه طلب و وطن فروش نیستم، جانم هزاربار فدای ایران

وریا غفوری: تجزیه طلب و وطن فروش نیستم، جانم هزاربار فدای ایران