مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 22:072022-06-23بين الملل

اولین پرواز رسمی هواپیمایی امارات به اسراییل


امارات و بحرین در 15 سپتامبر 2020 در کاخ سفید توافق عادی سازی روابط با اسراییل امضا کردند و سپس سودان و مغرب نیز با توافق های مشابه به جمع آن ها پیوستند.

- منابع خبری پنجشنبه شب از انجام نخستین پرواز رسمی هواپیمای شرکت هواپیمایی امارات متحده عربی از فرودگاه دبی به مقصد اسراییل خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد آل خاجه سفیر امارات متحده عربی در توییتی ضمن استقبال از انجام این پرواز نوشت: ما اکنون در پرواز افتتاحی امارات از دبی به تل آویو هستیم.

پیش تر نیز هواپیماهای امارات متحده عربی بارها به اسراییل پرواز کرده بودند.

روزنامه اسراییلی جروزالم پست اردیبهشت ماه با اشاره به پرواز هواپیماهای باری امارات به اسراییل، نوشت: گمان می رود که امارات در حال انتقال تجهیزات امنیتی و نظامی بر اساس توافقتنامه دفاعی مشترک با تل آویو است.

همچنین یک فروند هواپیمای اماراتی وابسته به شرکت هواپیمایی الاتحاد حدود 2 سال پیش از ابوظبی به فرودگاه بن گوریون پرواز داشت.

هواپیما حامل تجهیزات پزشکی برای تشکیلات خودگردان فلسطین بود اما تشکیلات خودگردان از دریافت تجهیزات پزشکی خودداری و دلیل آن را عدم هماهنگی با خود عنوان کرد.

امارات و بحرین در 15 سپتامبر 2020 در کاخ سفید توافق عادی سازی روابط با اسراییل امضا کردند و سپس سودان و مغرب نیز با توافق های مشاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پرواز رسمی هواپیمایی امارات به اسراییل

اولین پرواز رسمی هواپیمایی امارات به اسراییل