مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 21:072022-06-23سياسي

امام جمعه بیرجند: اختلاف مذاهب هدف استعمار است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استعمار کارش ایجاد تفرقه است و باید قبل از همه چیز اخلاق خود را درست کنیم و تابع دلیل باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با رییس و جمعی از معاونین بنیاد بین المللی غدیر اظهار داشت: ما غدیر را مطرح می کنیم و بنا است که روی این موضوع متناوب کار شود و تنها مناسبت یک دهه نباشد.

وی با بیان اینکه استان ما تلفیقی است، تصریح کرد: نگرانی برخی از دوستان این است که آیا این سبب اختلاف می شود یا نه و غدیر عامل وحدت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قضایا باید تجزیه شود، یادآور شد: مسائل اخلاقی با مسائل اعتقادی باید جدا شود و بداخلاقی ها را نمی شود به حساب طرح یک مسئله گذاشت.

عبادی با بیان اینکه دانشمندان در بقیه علوم نیز اختلاف دارند، ادامه داد: در رشته های مختلف و بحث های فلسفی اختلاف دارند و در دانشگاه سرکلاس اختلاف نظر موجود است.

وی با بیان اینکه همه باید دلایل خود را بیاورند، افزود: منشأ عدم تحمل طرح موضوع نیست منشأ آن انگیزه های دیگر و بداخلاقی است که باید از طریق خودش علاج شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث فرقه ها باید قدم مؤثر برداشت، اضافه کرد: مسائلی را مطرح می کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بیرجند: اختلاف مذاهب هدف استعمار است

امام جمعه بیرجند: اختلاف مذاهب هدف استعمار است