مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 20:222022-06-23سياسي

از رشد شهرستان های زنجان خوشحال می شوم/تغییر مدیر دستگاه گردشگری طی هفته آینده


بنده به عنوان استاندار از رشد و جایگاه همه شهرستان ها در استان خوشحال می شوم و هیچ تفاوتی برایم در مورد مناطق مختلف وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان، محسن افشارچی در سفر یک روزه خود به شهرستان سلطانیه عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان و با بیان اینکه تمام تلاشمان این است که امید را روانه دل مردم کنیم، اظهار کرد: اگر هر حرکتی را که انجام می دهیم برای رضای خدا نباشد کار ابتر می ماند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در کشور هزاران هزار پروژه نیمه کاره وجود دارد، گفت: این پروژه ها به خاطر نبود اعتبار مغفول مانده است و دولت سیزدهم تمام تلاشش این است، تا جایی که امکان دارد پروژه های نیمه کاره را در اولویت برنامه ریزی های خود قرار دهد.

وی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر افزایش قیمت چهار قلم کالای اساسی که طی دو ماه اخیر در مجلس به تصویب رسید و اجرا شد، تصریح کرد: هیچ دولتی دوست ندارد در نخستین سال کاری خود اقدامی را انجام بدهد که گرانی پیش بیاید، اما دولت در این تصمیم تمام تلاش را می کند که نقدینگی در جامعه به شکل دیگری اتفاق بیفتد، چرا که اگر این اتفاق نمی افتاد با مشکلات عدیده دیگری مواجه می شدیم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه ما تمام داشته ها و نداشته های استان را با استان های دیگر قیاس کردیم و در نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رشد شهرستان های زنجان خوشحال می شوم/تغییر مدیر دستگاه گردشگری طی هفته آینده

از رشد شهرستان های زنجان خوشحال می شوم/تغییر مدیر دستگاه گردشگری طی هفته آینده