مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 20:172022-06-23سياسي

فعال اصولگرا: اعتراضات صنفی حق مردم است


«مسئولان نباید هر اعتراض صنفی را سیاسی برداشت کنند.

باید بدانند که اعتراض صنفی حق مردم است و حتی می توانند مجوز برگزاری تجمعات را بدهند تا مردم با امنیت تجمع کنند و حتی خبر تجمع هر صنف در اخبار صداوسیما نشان داده شود تا حساسیت موجود بر اعتراضات از بین برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دیده بان ایران، حدود 10 ماه از عمر دولت سیزدهم می گذرد و هنوز مشکلات اقتصادی دامن گیر کشور است و دولت هم با وجود تلاش هایی که داشته اما نتوانسته به خواسته های مردم پاسخ روشنی بدهد.

از آن سو همچنان وضعیت برجام مبهم است و مشخص نیست آیا با احیای آن تحریم ها برداشته می شود یا خیر؟ احمد بخشایش اردستانی، تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع گفت: نمی شود به صورت جزیره ای تحلیل کرد؛ به این معنی که نمی شود از اقتصاد سخن گفت اما تأثیر آن بر اقتصاد را نادیده گرفت یا از تحولات این دو حوزه سخن گفت اما تأثیرات اجتماعی آنها را فراموش کرد؛ بنابراین باید همه عوامل را در ارتباط با هم در نظر گرفت.

واقعیت این است که دولت آقای رییسی در حوزه اقتصادی آن طور که انتظار می رفت عمل نکرده است.

شاید بتوان گفت که دولت در حوزه سیاست خارجی به درستی راه مقاومت را در پیش گرفت اما در حوزه اقتصاد با گرانی های فزاینده و ترومی که از کنترل خارج شده، نمی توان عملکرد دولت را مثبت ارزیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال اصولگرا: اعتراضات صنفی حق مردم است

فعال اصولگرا: اعتراضات صنفی حق مردم است