مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 18:222022-06-23دانش

مصوبه جدید کنکور چه اثری بر سرنوشت داوطلبان دارد؟


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید براینکه، مصوبه جدید کنکور به دنبال عدالت، کاهش استرس و افزایش شانس قبولی داوطلبان است، گفت: با مصوبه جدید کنکور دیگر سرنوشت دانش آموز در چند ساعت امتحان رقم نخواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، امیرحسین بانکی پور فرد در خصوص مصوبه سنجش و پذیرش دانشجویان اظهار کرد: سالیان سال است که صاحب نظران نگرانی شان را از کنکور بیان می کنند که چرا سرنوشت یک دانش آموز باید در چند ساعت رقم بخورد، یعنی اگر دانش آموز در زمان برگزاری کنکور دچار مشکل شده باشد باید سرنوشتش تغییر کند؟ یا اینکه چرا باید همه پشتوانه آموزشی در آن چند ساعت سنجیده شود؟ در این زمینه و در حالی که دانش آموزان شرایط دفاع نداشتند و فقط احساس عدالت می کردند اما عدالتی وجود نداشت چراکه ما سرنوشت فردی را با یک امتحان رقم می زدیم.

وی افزود: به همین دلیل بسیاری از کارشناسان و متولیان اتفاق نظر داشتند که باید تحولی ایجاد شود، البته این تحول باید برمبنای کاهش استرس و افزایش شانس قبولی صورت می گرفت تا به عدالت نزدیک شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در این میان تنها نگرانی این بود که معدل سال های قبل دانش آموز خوب نباشد چگونه می تواند جبران کند؟ خوشبختانه این امکان در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی فراهم شد و فرصت جبران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه جدید کنکور چه اثری بر سرنوشت داوطلبان دارد؟

مصوبه جدید کنکور چه اثری بر سرنوشت داوطلبان دارد؟