مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 17:072022-06-23سياسي

گام بلند کارآفرینان و خیران برای ایجاد اشتغال زندانیان و توانمندسازی خانواده ها


در دومین همایش کارآفرینان و مجمع خیرین استان گیلان در زندان تحولی لاکان، مسؤولان و خیران از آمادگی خود در توسعه اشتغال به منظور هویت بخش به زندانی و پذیرش وی در خانواده و جامعه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، دومین همایش کارآفرینان و مجمع خیرین استان گیلان امروز در زندان تحولی لاکان با حضو علیرضا جمشیدی، عضو حقیقی ستاد راهبردی سند تحول قضایی، رضا محمدی اصل، مدیرکل سازمان زندان ها و هاجر تحریری نیک صفت، مدیرعامل مجمع خیرین و همچنین مقامات قضایی و برخی از مدیران موسسات خیریه، خیرین و کارآفرینان گیلانی در زندان لاکان رشت برگزار شد.

  عضو حقیقی ستاد راهبردای سند تحول قضایی در این همایش با اشاره به اینکه اشتغال می تواند به زندانی هویت ببخشد و موجب پذیرش وی در خانواده و جامعه شود، اظهار کرد: طرح بامداد دارای آثار مثبتی از جمله معافیت از مالیات، دریافت تسهیلات بدون بهره و کم بهره بدون مشمول شدن بیمه است.

  علیرضا جمشیدی طرح بامداد را یک طرح ملی دانست و افزود: دولت، قوه قضاییه و قوه مقننه جهت اجرای آن با تمام امکانات آمادگی دارند و این طرح در اجرا از پشتیبانی بسیار قوی برخوردار است.

  وی با بیان اینکه زندانی در حصار زندان، به فکر خانواده خود است و خانواده زندانی نیز در بیرون دیوار زندان دغدغه پایداری معیشتش را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند کارآفرینان و خیران برای ایجاد اشتغال زندانیان و توانمندسازی خانواده ها

گام بلند کارآفرینان و خیران برای ایجاد اشتغال زندانیان و توانمندسازی خانواده ها